U kunt ons natuurlijk bellen, telefoon 023- 5 414 414, maar u kunt ook ons contactformulier invullen. Dan neemt één van onze medewerkers contact met u op om een afspraak te maken.
Voor meer informatie over het beveiligen van uw huis en woonomgeving kunt u het beste contact met ons opnemen, telefoon 023 – 5 414 414 of vul ons contactformulier in.
De kosten zijn afhankelijk van uw situatie, wensen en de eisen van uw verzekeringsmaatschappij.
Alle data worden verzonden en opgeslagen in een beveiligde omgeving. Wachtwoorden zijn niet opvraagbaar maar kunnen slechts ter controle worden aangeboden. De medewerkers van NVD Beveiligingen hebben ook geen toegang tot deze data.
Mijn NVD is een hulpmiddel voor de klant, waarbij de klant inzage heeft in de status van zijn beveiligingssysteem op de Alarmcentrale van NVD Beveiligingen. Met Mijn NVD kan de klant in een beveiligde omgeving zien wanneer hetbeveiligingssysteem is in- en uitgeschakeld, schakeltijden wijzigen en de historie van het systeem raadplegen.
Ja, de app is gratis voor de klanten die gebruik maken van de alarmcentrale van NVD Beveiligingen (NVD Alarmcentrale).
De Mijn NVD App is beschikbaar voor alle gebruikers met een daarvoor geschikt mobiel device (iPhone en Android) met toegang tot internet, en met een aansluiting op de NVD Alarmcentrale. Iedere gebruiker kan kosteloos een Mijn NVD account aanmaken. Aan het Mijn NVD account moeten de codekaartgegevens worden gekoppeld. Hierna kunt u zich met uw e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord via de app aanmelden en gebruik maken van de functionaliteiten waar u de juiste rechten voor heeft.
Zodra u op de Mijn NVD App bent aangemeld wordt direct uw ‘meldkameraansluiting’ getoond. Indien u meer klanten beheert, kunt u de gewenste ‘aansluiting’ zoeken en selecteren. Vervolgens kunt u, afhankelijk van uw autorisatie, een keuze maken uit een aantal functionaliteiten:
• Status
• Testfase (installateur)
• Logboek (installateur)
• Schakeltijd
• Historie
De ‘Status’ toont eventuele bijzonderheden van uw alarmcentraleaansluiting. Bijvoorbeeld of een detector een alarmstatus heeft of dat uw beveiligingssysteem niet correct functioneert. Ook zal worden getoond wanneer de beveiligingsinstallatie of een deel van de installatie voor testdoeleinden buiten bedrijf is geschakeld. Daarnaast wordt getoond of uw beveiligingsinstallatie, of een deel daarvan, ingeschakeld of uitgeschakeld is.
Als u ervoor heeft gekozen om uw beveiligingsinstallatie te laten bewaken op in- en uitschakeltijden toont de keuze ‘Schakeltijd’ de status van de bewakingsroosters. Als u bijvoorbeeld langer wilt doorwerken of ’s ochtends vroeger wilt beginnen, moet u dit doorgeven aan één van de centralisten van de NVD Alarmcentrale. Met de functie ‘Schakeltijden’ kunt u dit nu direct, zonder tussenkomst van onze centralist, via de Mijn NVD App regelen.
Deze functie is uitsluitend beschikbaar voor de installateurs. Als installateur kunt u de meldkameraansluiting, of een deel daarvan, ‘in test’ zetten en weer ‘uit test’ halen zonder tussenkomst van een centralist.
Hiermee kunt u de gebeurtenissen van uw alarmcentraleaansluiting bekijken. Bijvoorbeeld de ontvangen alarmen, genomen acties en de schakelingen.
Deze functie is uitsluitend beschikbaar voor de installateur. Als installateur kunt u het logboek bekijken van de alarminstallatie-aansluiting. Dit is zeer nuttig om te gebruiken tijdens de testfase. Zo kunt u bijvoorbeeld alle ‘events’ zien die u doorstuurt naar de NVD Alarmcentrale.
U kunt de Mijn NVD App met de ‘Google Play Store’ of de ‘App Store’ downloaden en installeren op uw toestel. Vervolgens kunt u de Mijn NVD App starten en, indien u nog niet over een ‘Mijn NVD’ account beschikt, registeren.
U kunt zich aanmelden met uw e-mailadres en het door u gekozen wachtwoord. Zijn uw codekaartgegevens nog niet aan uw Mijn NVD account gekoppeld, dan zal de Mijn NVD App automatisch om uw codekaartnummer en PIN-code vragen.
U kunt de wijzigingen terug vinden via de ‘Historie’ functionaliteit.
U kunt het beste contact opnemen met uw installateur of met de afdeling Klantenservice, via e-mailadres klantenservice@nvd.nl
Dat kan. Voor elke functie (menukeuze) in de Mijn NVD App kunnen aparte rechten worden verleend. Om de autorisatie goed in te regelen kunt u het beste contact opnemen met de afdeling Klantenservice, via e-mailadres klantenservice@nvd.nl
Ja, dat kan. U hoeft zich dan niet meer te registreren en u kunt zich direct met uw e-mailadres en wachtwoord aanmelden.
Ieder Mijn NVD account kan worden gekoppeld aan één codekaart. Voor iedere codekaart moet dus een nieuwe Mijn NVD account worden geregistreerd met een eigen e-mailadres. Wanneer u zelf over meerdere codekaarten beschikt kunt u het beste deze laten omzetten naar één codekaart. Via de Mijn NVD App heeft u dan toegang tot al uw aansluitingen onder één account. Om uw codekaart te laten omzetten kunt u het beste contact opnemen met de afdeling Klantenservice, via e-mailadres klantenservice@nvd.nl
U kunt Mijn NVD installeren op de iPhone vanaf IOS versie 4.2 en Android vanaf versie 2.1.
U kunt het beste contact opnemen met de afdeling Klantenservice, via e-mailadres klantenservice@nvd.nl
In de Mijn NVD App is er een functie om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Updates worden via de Android Google Play Store en de Apple ‘App Store’ verspreid. Het is ook mogelijk dat u via een mailing direct wordt geïnformeerd over nieuwe functionaliteiten.
Veel foutmeldingen geven direct de oorzaak van de fout aan, waardoor u dit eenvoudig kan oplossen. Aangezien de verbinding de meest kritische schakel is, kunt u het beste het later nog eens proberen. Heeft de app nog niet eerder correct gewerkt, dan is het mogelijk dat uw toestel of uw internetverbinding niet geschikt is voor deze app. Blijven de problemen zich voordoen dan kunt u het beste contact opnemen met de afdeling Klantenservice, via e-mailadres klantenservice@nvd.nl
Het kan zijn dat uw toestel niet geschikt is voor deze app of dat uw telefoongeheugen vol is.
Wij adviseren u direct contact op te nemen met de afdeling Klantenservice, via e-mailadres klantenservice@nvd.nl of op telefoonnummer 023 5414 444.
Om misbruik te voorkomen blokkeren wij dan direct de Mijn NVD App voor uw toestel.
Via het menu in de Mijn NVD App kunt u uw codekaart ontkoppelen met de keuze ‘Reset Codekaart’ (iPhone) of ‘Code-ident. Wissen’ (Android).
U kunt de app van uw toestel verwijderen door deze te deinstalleren.
Ja, u kunt hem gewoon weer opnieuw op uw toestel installeren. In de meeste gevallen is ook uw account nog beschikbaar.
U kunt het digitale inschrijfformulier invullen. Deze vindt u onder Formulieren.
U kunt hier het digitale mutatieformulier invullen.
Bij uw aansluiting ontvangt u de eerste 10 persoonsgebonden codekaarten gratis. Daarna wordt een bedrag van € 16,75 exclusief btw (per 5 stuks) in rekening gebracht.
Wanneer u met vakantie bent, houden wij een extra oogje in het zeil.
We voeren bijvoorbeeld een ronde om het huis uit om te controleren of er geen sporen van inbraak zijn en kijken of alles goed is afgesloten. Op verzoek kunnen wij bijvoorbeeld ook de post wegleggen.
Wilt u zich aanmelden voor onze vakantiesurveillance, vult u dan hier het aanvraagformulier in.
U kunt het digitale aanvraagformulier invullen. Deze vindt u hier.
Ja, u betaalt een vast bedrag per jaar voor een abonnement alarmopvolging. Daarnaast betaalt u per daadwerkelijk uitgevoerde opvolging.
Met de Installateurs App kunt u via uw smartphone overal snel en eenvoudig over een beveiligde verbinding de status van het alarmsysteem van uw klant inzien, het alarmsysteem in- en uit test zetten en het logboek van uw klant bekijken. Dit houdt in dat u de (onderhouds)werkzaamheden voor uw klant efficiënt uit kunt voeren zonder tussenkomst van een centralist van de NVD Alarm- en Servicecentrale.
Deze functie laat u zien welke secties bij uw klant in- of uitgeschakeld zijn en/of er alarmmeldingen zijn die gereset moeten worden.
U kunt de NVD Installateurs App installeren op de iPhone vanaf IOS versie 4.2 en Android vanaf versie 2.1. Indien u geen iPhone of Android smartphone heeft, dan kunt u geen gebruik maken van de app. Wij verwijzen u dan door naar e-Fris.
Deze functie is uitsluitend beschikbaar voor de installateurs. Als installateur kunt u de meldkameraansluiting, of een deel daarvan, ‘in test’ zetten en weer ‘uit test’ halen zonder tussenkomst van een centralist.
Deze functie is uitsluitend beschikbaar voor de installateur. Als installateur kunt u het logboek bekijken van de alarminstallatie-aansluiting. Dit is zeer nuttig om te gebruiken tijdens de testfase. Zo kunt u bijvoorbeeld alle ‘events’ zien die u doorstuurt naar de NVD Alarmcentrale.
U heeft een PIN-code nodig om via uw smartphone het alarmsysteem van uw klant te kunnen inzien en in test te zetten. Via deze linkkunt u uw PIN-code zelf genereren.
Daarna ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging (let op: deze komt soms in uw spamfilter terecht!). Indien u gebruik maakt van e-Fris dan is de PIN-code reeds bekend en ingesteld per codekaartgebruiker. U hoeft dan geen nieuwe code aan te vragen.
U dient bij onze afdeling Klantenservice aan te geven welke monteurs met welke codekaartnummers toegang tot de app mogen hebben. Zij stelt dit dan voor u in. Deze procedure is bepaald bij de inrichting van de app.
NVD Smart View is een beveiligingsoplossing, waarbij één of meer videocamera(‘s) rechtstreeks op de NVD Alarmcentrale worden aangesloten. Als er een noodsituatie ontstaat, bijvoorbeeld een inbraak, dan bent verzekerd van de snelst mogelijke interventie omdat de politie met de camerabeelden meekijkt en kan ingrijpen!
De camerabeelden worden bij een alarmering in uw huis of bedrijfspand direct doorgegeven aan de NVD Alarmcentrale. Onze centralist controleert de beelden waarna, bij dreiging, uw melding met de beelden direct wordt doorgezet naar de politiemeldkamer via het Live View protocol. De politie kijkt bij deze alarmering dus rechtstreeks mee.
Indien u al een camerasysteem heeft, kies dan voor de NVD Smartbox waarmee u uw huidige analoge of IP-camera’s kunt aansluiten op de NVD Alarmcentrale.
Indien u nog geen camerasysteem heeft kunt u kiezen uit onderstaande NVD Smart View camerapakketten.
Pakket 1
• 1 IP binnencamera en 1 IP buitencamera met HD beeldkwaliteit.
• HP opname- en uitkijkscherm.
• Exclusief montagekosten.
Pakket 2
• 2 IP binnencamera’s en 2 IP buitencamera’s met HD beeldkwaliteit.
• HP opname- en uitkijkscherm.
• Exclusief montagekosten.
Pakket 3
• 4 IP buitencamera’s met HD beeldkwaliteit.
• HP opname- en uitkijkscherm.
• Exclusief montagekosten.
Voor elk pakket heeft u een abonnement op de NVD Smart View faciliteit nodig. Deze faciliteit maakt het mogelijk om de camerabeelden door te sturen naar de NVD Alarmcentrale.
Indien u al een camerasysteem heeft, kies dan voor de NVD Smartbox waarmee u uw huidige analoge of IP-camera’s kunt aansluiten op de NVD Alarmcentrale.
Indien u nog geen camerasysteem heeft kunt u kiezen uit onderstaande NVD Smart View camerapakketten.
Ja, dit kan. NVD Smart View is een aanvulling op de NVD Alarmaansluiting. Daarnaast is de NVD Smart View faciliteit nodig.
Ja, dit kan. NVD Smart View is een aanvulling op de NVD Alarmaansluiting. Daarnaast is de NVD Smart View faciliteit nodig.
U kunt de NVD Smartbox, de NVD Smart View camerapakketten en het abonnement op de NVD Smart View faciliteit leasen. Via deze vorm van financiële lease treedt NVD op als kredietverstrekker, terwijl u zelf het volledige (juridische en economisch) eigendom heeft.
Het maandbedrag is opgebouwd uit een rentedeel en een aflossingsdeel. De looptijd van deze financiële lease is 5 jaar. Het is niet mogelijk om tussentijds het leasecontract op te zeggen. Het voordeel van leasen bij NVD is de transparantie ervan. U merkt namelijk niets van schommelingen in de rente en uw maandbedragen blijven gelijk. U heeft dus vooraf al een overzicht van de totale kosten.
Voorwaarden
Leasen van de NVD Smartbox is alleen mogelijk in combinatie met een abonnement op de NVD Servicecentrale. Indien u een van de NVD Smart View pakketten wilt leasen dan dient u naast een abonnement op de NVD Servicecentrale ook Alarmopvolging af te nemen.
Neem voor meer informatie over leasen contact met ons op.
Wij zijn blij dat u de moeite wilt nemen om ons te vertellen wat u niet bevalt. Ook voor algemene feedback willen wij u uitnodigen om contact op te nemen via het klachten / feedback formulier of direct te bellen via: 0235414414